Sunday, August 29, 2010

tolongla pegi....

oh saket...tolongla pegi...

aku da xthn da lepas satu, satu saket yg dtg...

encik demam,, tolongla jauhi saya.....saya merayu sgt..

bawak skali anak2 encik si batuk ngan seseme yg sgt jahat ni..

anak encik si seseme ni bwat idung sy pedih,tersumbat..seksa saya tau wahai en.demam...

yg anak encik si batuk ni plak da nk dtg himpit saya..saya xskela encik.....

bkn saya xsudi menerima kehadiran encik sekeluarga *mmg xsudi pon sbnrnye, xnk demamlah!*,,

tp dtg laen kali la encik..saket saya operation mggu lps xbaek sepenuhnye lg..bgla saya merasa

apa itu SIHAT ye encik..da lame rasanye saya xdpt menikmati erti SIHAT..encik xkesian ke kt

saya...? hmm tlgla ye encik demam..jauhkan diri encik dari saya, kalau boleh bwk anak2 encik si

seseme ngan batuk ni balek...jgnla dtg dlm dlm ms t'dekat ni eh encik...xdtg pon xpe saya

xkesah pon....
kerjasama encik demam sekeluarga amtlah diperlukan.....(T_T)





No comments:

Post a Comment