Friday, August 20, 2010

sayu

1.40 am, friday(20/8/10) : perbualan antara seorang kakak dan adiknya di laman sesawang FACEBOOK.....

kak na : dik... dah 2 hari rindu gler kat abah...huhuhu....


adik : ko ni..ko igt aku xrindu ke..lg2 ble tgk gmba abah kt album family kt fb aku..ko tgkla,sedey...:(

kak na : ye dik aku dah 2 hari ni nangis jer...asyik teringat jer.. ko jgn lpa doa kat dia dik..

adik : lm da aku upload gmba 2...gmba ms mak ngan abah g haji.. ;(

kak na : aku nak sgt sgt jumpa abah..tp tak jumpa2.. semoga aman disana AMIN......

adik : AMIN....kte byk2 doakan abah..jgnla nanges...nnt abah kt sn pon sedey tgk kte sedey.. ;(

aiseymen kakak aku ni betol laa...d pg2 yg hening plak la die chat ngan aku kt fesbuk..kak na, aku pon tersangatlah rindu kt abah.. ketawa die yg besa tuh, rindu nak dengar kn...tp nak bwat camne, ko jugak yg pesan kt aku kite kene redha dengan pemergian arwah.. kite kirim doa je utk arwah abah kt sana oke..al-Fatihah~

No comments:

Post a Comment