Tuesday, November 9, 2010

ODE! kita clash oke!

hate ODE dem much!! uhh ODE sucks! hey ODE, sampai hati ko wat aku cmni kn! selama ni aku layan ko mcm tatang minyak yg penuh. tapi nape arini ko wat aku cmni. saket pale aku lyn kerenah ko hari ni tau x! semlm aku da belai ko seharian. xcukup lg?? ke ko saket ati aku xlayan ko hari ahad? alaa chill la. satu sem aku lyn ko kaw2 smpai yg laen aku anak tirikan. tapi ni blsn ko kt aku kn. saket hati nih!!!! tapi xpe, skang ni aku tawakal je, aku da wat yg tebaek utk ko ODE. kalo boleh aku xnk jumpe ko lg. pegilah ko jauh dr idup aku. jgn muncul lg. (T_T) da la, skang aku nk bg kaseh syg kt calculus III plak. semoga calculus III xlayan aku seteruk ko layan aku ODE. btw, ty a lot ODE. i'll miss u. :(

*ODE - Ordinary Differential Equation.

4 comments:

  1. hahaha.. rpanya ode madukan kite jah.. hate ode so muchhhh!! :(

    ReplyDelete
  2. zati : tau xpe. smpai hati ode wat kte cmni kn. :(

    zais : semoga berbahagia ngan ode.

    ReplyDelete